Z pamiętnika Perełki...#3

04.06.2017
Drogi pamiętniczku!

Wczoraj nie pisałam, ponieważ "ktoś" (czyli Clara) zmienił mi hasło do stajennego WIFI. Pół dnia z nim walczyłam. Około godziny 16:30 nareszcie je zgadłam. Tak w tajemnicy hasło to pomarańczowa pomarańcza1234 . Po chwili byłam już na Youtubie i oglądałam Attę ( a raczej jej nowego morgana). Po 10 minutach do stajni wróciła Clara, a ja schowałam jej laptop do siana. Obok mnie pojawiła się Vanillka, a moja pani wzięła Darklove na przejażdżkę. W tym czasie poznałam Vanillkę i przeprowadziłam z nią mały wywiad.


Ulubiony owoc:  Pomarańcza;
Ulubiony teren:  DUD;
Ulubione miasteczko: Valedale ;
Ulubiony koń: Starshine:
Najbardziej śmieszna postać: Prof.  Einstein (Pani Stojące dredy)




To tyle na dzisiaj.


Perełka <333333333333333333333333



Komentarze

Popularne posty