Wywiad z... Mel

Hejo!
Dzisiaj mam dla was niespodziankę, otóż w tym poście pojawi się wywiad z ... Mel. Polscy czytelnicy mojego bloga na pewno ją znają, Amerykanie może mniej. Jej blog jest największym polskim blogiem o SSO. Jeśli jeszcze jej nie znacie tutaj macie link : blog Mel. Ale przejdźmy już do wywiadu.

Ja-Jaki był twój pierwszy kupiony koń?
Mel-Moim pierwszym kupionym koniem był Westfire, czyli duński koń gorącokrwisty. Grałam jeszcze, gdy mogliśmy posiadać tylko i wyłącznie naszego startera, więc gdy pojawiła się możliwość, jak najszybciej chciałam wypróbować, jak to jest kupić kolejnego konia. Wybrałam go głownie z braku SC, bo był najtańszy i szczerze uważam, że dobrze wyszło, bo konik jest bardzo ładny!
J-Który z koni, które posiadasz jest twoim ulubieńcem?
Mel-Moim oczkiem w głowie zawsze była i będzie Superstar, czyli mój Jorvik Gorącokrwisty. ;) Zabieram ją na najważniejsze wydarzenia czy zadania. Staram się utrzymywać między postacią, a tym koniem więź, która ważna jest w fabule gry. Tak poza tym nadal zachwycam się tym, że wybrałam jej taką super maść, bardzo mi się podoba!
J-Jakiego konia byś poleciła dla początkującego gracza?
Mel- Ja osobiście nigdy nie  rozumiałam idei polecania koni. Tę decyzję powinno się podejmwać samemu, gdyż to nam ma się podobać nasz koń. :D
J-Podobają Ci się nowe konie dodane do gry?
Mel- Tak! Myślę, że zespół tworzy coraz to lepsze konie i ciekawsze warianty. Widać bardzo duży postęp, w porównaniu z kwadratowymi zadkami naszych starterów.
J-Który teren w grze jest twoim ulubionym?
Mel- Myślę, że DUD. Lubię tam senny klimat i ciszę. A muzyka wraz z dźwiękami stamtąd est piękna, mogłabym jej słuchać godzinami! Bardzo lubię też okolice Valedale oraz Jodłowego Gaju. Ogólnie wybieram spokojne i mniej zaludnione miejsca.
J- Chciałabyś, aby do gry dodali nowy teren? Jeśli tak to jaki?
Mel- Chciałabym zobaczyć w grze mroczny las oraz Pandorię. W Starshine bardzo podobają mi się te miejsca i mam nadzieję, że kiedyś będę mogła odwiedzić je swoją SSOwą postacią. :D Ciekawy byłby też obszar w stylu dzikiego zachodu.
J-Quaterek czy Pinto?
Mel-Quater.
J- Starshine czy Tin-can?
Mel- Starshine.
J- DUD czy Epona?
Mel- DUD.
J- Haflinger czy Fiord?
Mel-Haflinger.
J- Jeśli wygrałabyś/dostałabyś 100000 sc co byś z nimi zrobiła?
Mel- Kupiłabym trening dla wszystkich moich koni, które nie mają jeszcze 15 poziomu. Serio, już chyba nigdy nie uda mie się ich wytrenować :(. Jeśli zostałaby mi jakakolwiek reszta, to pewnie zaoszczędziłabym tę kwotę na kolejne aktualizacje.
J- Jeśli miałabyś wybrać rasę, która zostałaby dodana do gry to jaka by to była?
Mel- Szczerze powiedziawszy nie mam teraz żadnych życzeń pod tym względem. Kiedyś bardzo chciałam zobaczyć haflingery, które już w grze zawitały. Moje ulubione rasy z dzieciństwa (fryzy oraz lipicany) również , więc osobiście jestem zadowolona.




Dziękuje serdecznie Mel za udzielenie tego wywiadu.

Komentarze

Popularne posty