Z pamiętnika Perełki...#2

20.05.2017
Drogi pamiętniczku!


Dzisiaj rano dowiedziałam się, że będę miała siostrę. Nie wiedziałam czy się cieszyć czy nie. Wiecie jeśli będzie miła i pogodna to pewnie. Na samym początku myślałam, że to będzie morgan kary lub biały. Ale później stwierdziłam, że ten kasztanek jest piękny i to dobry materiał na siostrę. Clara powiedziała mi również, że zaraz pojedziemy do niej. Byłam wniebowzięta ^^. Wyjechałyśmy ze stajni i udaliśmy się w stronę podwózki . Troszkę byłam zdziwiona tym, że Clara zamawia ją do Valedale, ale cóż może chciała pojechać drogą do Jodłowego Gaju. Wyjechałyśmy z transportera i pognałyśmy na most. Zadziwiło mnie to , że Clara jedzie do stajni Valedale. Stanęła obok jednego z haflingerów. I powiedziała, że to będzie moja nowa siostra. Bardzo podobna, po prostu bardzo. Przecież jesteśmy zupełnie innymi rasami, a ona mi mówi , że to będzie moja siostra. No nie tego jeszcze nie było. Ja już nie chcę siostry.

Ale po chwili zrozumiałam, że nie będę musiała jeździć do DUD. I wtedy bardzo się ucieszyłam. Clara oznajmiła, że mogę jej nawet wybrać imię, oczywiście jeśli chcę. Rozmyślałam i po chwili znalazłam idealne imię dla mojej siostry. Będzie się nazywała Rosesecret. Mojej pani bardzo się ta nazwa spodobała ^^. Po prostu mam talent. A wczoraj zgadnijcie co wymyśliłam... Zaczęłam pisać odę do pomarańczy XD. Po poznaniu mojej siostrzyczki pojechaliśmy do DUD-u . Mam nadzieję, że to mój ostatni raz.

To tyle na dzisiaj.

Perełka <3333333333333

Komentarze

Popularne posty