Moje pomysły na aktualizacje....

Hejo!
Co tam u was? Ja dziś podczas robienia zadań i szukania Spirita (nie wierzę dalej że go szukam ^.^)  wpadłam na pomysł kilku aktualizacji. Chętnie o nich wam opisze niektóre z nich:
- Dodanie "wyścigów" ujeżdżeniowych. W SSO nie ma wyścigów w których można by wykonywać jakiś wymyślony układ. Mój fryz by bardzo się ucieszył.
- Dodanie nowego terenu. Chociaż nie mam jeszcze odblokowanego DUD i innych (wiem, XD) bardzo bym się ucieszyła np. jakimś stepem czy kwiatową wyspą.
-Odnowienie kilku ras koni. Mogliby odnowić np. Selle Francois. Zobaczcie jaki on ładny w rzeczywistości.

-Dodanie popularnych ras koni. Mogliby dodać piękne carmage, kasztanowe corillo itd.  Jeśli te dwie rasy dodadzą je to na pewno je kupie.
-Derki. Fajnie by było jeśli konie w stajni były ubrane w derki.
-Dodanie nowych fryzur dla koni. W rzeczywistości możemy zrobić konikowi z grzywy warkoczyki, dlaczego nie dać takiej możliwości w fryzjerze w SSO?

To na razie tyle. ^^

Clara <3

PS. Zaglądajcie na stronę moje koniki. :)


Komentarze

Popularne posty