Drodzy czytelnicy!

Hejo!
Dzisiaj po  poście o aktualizacji na mój blog weszło wiele osób z wielu krajów:
-USA
-Belgii
- Indii
- Polski.
Więc postanowiłam po jednym zadaniu do każdego narodu napisać.

USA
Jesteście kochani. Po prostu the best. Jeśli będę się mylić w słowach angielskich po prostu napiszcie. Postaram się je poprawić. Dziękuje wam za to, że jesteście ze mną od powstania tego bloga. Thank us.

Belgia
Nie wiem jak do was napisać. Jest was mało ale cieszę się, że mnie czytacie. Po raz pierwszy gdy przeglądałam statystyki ucieszyłam, że czyta mnie ktoś z Belgii. Lubię Brukselę, holenderskie wiatraki i wasze tulipany.

Indie
Namaste! Uwielbiam was, chociaż czytacie mnie dopiero od dzisiaj. Interesuje się waszą kulturą, uczę się hindi (umiem już kilka zwrotów). Bardzo wam dziękuje za to że dołączyliście do grona moich czytelników. Dhanywaad!

Polska
Drodzy rodacy! Dziękuje wam za to , że jesteście ze mną. Cieszę, że polska społeczność zauważyła taki mały niepozorny blog. Po prostu dziękuje.



Clara <3

Komentarze

Popularne posty