Wycieczki po Jorviku

Hejo!
To znowu ja. Dzisiaj wybrałam się na wycieczkę. Zwiedziłam tereny wokół Jodłowego Gaju, Centrum Jeździeckiego Srebrnej Polany, Zielonej Doliny oraz Zapomnianych Pól. Podzczas mojej podróży spotkałam życzliwą dziewczynę, która podpowiedziała mi jakie są jeszce niesamowite miejsca, była to Zsuzsanna Pandahunter. Serdecznie ją pozdrawiam. Oto kilka zdjęć z mojej wyprawy:
                                                                  Pole muchomorków

                                                                  Stary kamień runiczny

                                               Kamień runiczny na Zapomnianych Polach

                                                                   Pradawne drzewo

                                                          Widok na Zachodni Przylądek

                                                                     Dziwny korzeń

                                                                          Gawra

Plac budowy na stoku

To dzisiaj na tyle. :)
Clara

Komentarze

Popularne posty